Všeobecné obchodní podmínky společnosti SALTHEON, s.r.o. pro
služby Herny Kidzbay

1. Úvodní Ustanovení

  • 1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují vzájemná práva a povinnosti mezi společností SALTHEON, s.r.o. a jejími klienty při provozu a využití haloterapeutické herny provozované pod obchodním názvem Kidzbay (dále jen „Herna Kidzbay“).
  • 1.2.Každý klient Herny Kidzbay je povinen při využívání služeb Kidzbay dodržovat povinnosti stanovené těmito VOP, Návštěvním řádem a řídit se pokyny pracovníků Kidzbay.

2. Vymezení Pojmů

  • 2.1.Provozovatelem Herny je společnost SALTHEON, s.r.o, IČO 21261679, sídlem Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10, spis. zn. C 399191 vedená u Městského soudu v Praze
  • 2.2.Klientem je každá právnická nebo fyzická osoba, která tím, že uhradí cenu služeb za využití Herny Kidzbay uzavře s Provozovatelem smlouvu o poskytnutí služeb. Klientem se dále dle těchto VOP rozumí každá osoba, která využívá služeb Provozovatele.
  • 2.3.Haloterapie je přírodní metoda podpůrné léčby a prevence respiračních a kožních onemocnění pomocí vdechování rozptýlených solných mikročástic. Poskytování haloterapeutických služeb není poskytováním zdravotních služeb nebo zdravotní péče podle zákona č. 372/2011 Sb.
  • 2.4.Herna Kidzbay je prostor nacházející se na adrese Máchova 431/21, 120 00 Praha 2, Vinohrady
  • 2.5.Inhalatorium je část Herny Kidzbay, kde je provozována Haloterapie.
  • 2.6.Webové stránky, jsou stránky Provozovatele na www.kidzbay.cz.
  • 2.7.Smlouva o poskytnutí služeb je smlouva, která je uzavřena mezi Provozovatelem a Klientem, na základě které je ujednáno poskytnutí služeb k určitému termínu (datu a času) nebo v případě voucheru podle odst. 5.5 VOP v určitém období. Smlouva je uzavřena okamžikem zaplacení ceny služeb. 2.8.Návštěvní řád jsou pravidla určená Provozovatelem pro pobyt v Herně Kidzbay. Každý Klient je povinen se s Návštěvním řádem seznámit před vstupem do Herny Kidzbay.

3. Poskytované Služby

  • 3.1. Provozovatel poskytuje v Inhalatoriu, které může být označeno také jako „solná pláž“ nebo „solná herna“, haloterapeutické služby.
  • 3.2.V rámci Herny Kidzbay jsou dále poskytovány doplňkové služby kavárny, dětské herny, pořádání workshopů a dalších doprovodných aktivit
  • 3.3.Podrobnější popis služeb, ceník a provozní doba jsou uvedeny na Webových stránkách.

5. Cena Služeb a platby

  • 5.1. Cena Služeb je stanovena ceníkem Provozovatele, který je také uveden na Webových stránkách. Ceny jsou uvedeny včetně DPH, která dle platné právní úpravy činí 21%.
  • 5.2.Cena služeb musí být uhrazena předem, a to buď online, nebo na místě před zahájením poskytování Služeb.
  • 5.3.Cena Služeb může být uhrazena prostřednictvím platební karty, on-line převodem, pomocí QR kódu, případně v hotovosti osobně na místě. Provozovatel využívá platební bránu Comgate.
  • 5.4.Zaplacení ceny Služeb potvrdí Provozovatel prostřednictvím e-mailu, ve kterém bude Klientovi také zaslána faktura (daňový doklad). Při úhradě ceny osobně na místě vydá Provozovatel Klientovi účtenku.
  • 5.5.Provozovatel nabízí Klientům možnost zakoupení voucheru na předem určený počet vstupů. Podmínky nákupu a uplatnění voucherů jsou uvedeny v ceníku Provozovatele na Webových stránkách. Vouchery mají omezenou platnost na 6 měsíců. Pokud Klient nevyčerpá všechny vstupy z voucheru v této lhůtě, nemá nárok na vrácení poměrné části ceny. Platný voucher není možné refundovat.
  • 5.6.Voucher je přenosný a každá osoba, která platný voucher předloží Provozovateli, je oprávněna k jeho čerpání.
  • 5.7.Provozovatel poskytuje možnost zakoupení dárkového poukazu. Dárkový poukaz je platný po dobu na něm uvedenou. Dárkový poukaz, který nebude využit po dobu jeho platnosti, propadá bez nároku na náhradu.

6. Storno podmínky

  • 6.1. Klient může zrušit rezervaci nejpozději 24 hodin před rezervovaným termínem čerpání služeb, a to osobně, telefonicky nebo e-mailem. V takovém případě umožní Provozovatel Klientovi rezervovat nový, náhradní termín, případně vystaví Klientovi časově omezený poukaz na náhradní vstup. Náhradní termín je Klient povinen vyčerpat do 3 měsíců od zrušeného termínu.
  • 6.2.V případě zrušení rezervace méně než 24 hodin před rezervovaným termínem nebo pokud se Klient bez omluvení nedostaví v rezervovaném termínu do Herny Kidzbay, je Provozovatel oprávněn účtovat storno poplatek ve výši 100 % z ceny služby za nevyužití služby ve sjednaném termínu. Na tento poplatek bude započtena již uhrazená cena služeb.

7. Podmínky vstupu do Herny Kidzbay a pobytu v Herně Kidzbay

  • 7.1. Klient je plně odpovědný za včasný příchod do Kidzbay v rezervovaném termínu. Pokud se Klient nedostaví včas, nemá nárok na prodloužení doby pobytu v Inhalatoriu.
  • 7.2.Pobyt v Inhalatoriu je omezen na dobu 45 minut. Klient bere na vědomí, že toto je doporučená délka trvání haloterapeutické procedury. Při vstupu do Inhalatoria dostane každý Klient přesýpací hodiny pro kontrolu času stráveného v Inhalatoriu. Po uplynutí doby dle tohoto odstavce je Klient povinen Inhalatorium opustit.
  • 7.3.V ostatních částech Herny Kidzbay (dětská herna, kavárna) není doba pobytu omezena.
  • 7.4.Při pobytu v Herně Kidzbay je každý Klient povinen dodržovat Návštěvní řád a pokyny pracovníků Provozovatele.
  • 7.5.Klient může být z Inhalatoria a/nebo z Herny Kidzbay vykázán bez nároku na vrácení zaplacené ceny v případě hrubého porušení Smlouvy o poskytnutí služeb, VOP, Návštěvního řádu, či rušivého nebo nevhodného chování v prostorách Herny Kidzbay.
  • 7.6.Nezletilým osobám je umožněn vstup pouze v doprovodu dospělé osoby, která je za tyto nezletilé osoby plně odpovědná. Provozovatel neposkytuje služby hlídání dětí ani nezajišťuje nad nezletilými osobami jakýkoli dozor.
  • 7.7. Provozovatel je oprávněn neumožnit vstup osobám, které vykazují zjevné známky akutního respiračního, nebo jiného infekčního onemocnění. Takové osoby je Provozovatel oprávněn z Kidzbay vykázat, to vše bez nároku na vrácení zaplacené ceny služeb.

8. Další podmínky pro pobyt v Inhalatoriu

  • 8.1. Provozovatel nenese odpovědnost za škody na zdraví Klienta vzniklé v důsledku zamlčení zdravotního stavu nebo nedodržení Návštěvního řádu nebo těchto VOP ze strany Klienta.
  • 8.2.Haloterapie není náhradou lékařské péče ani prostředkem pro stanovení diagnózy zdravotních problémů. Provozovatel doporučuje, aby Klienti při zdravotních obtížích vyhledali odbornou lékařskou pomoc, pravidelně chodili na lékařské prohlídky a neprováděli žádné změny v užívání léků a předepsané léčbě bez předchozí konzultace s lékařem.
  • 8.3.Herna Kidzbay není zdravotnické zařízení a neposkytuje služby dle zákona dle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách.
  • 8.4.Provozovatel není oprávněn poskytovat rady ohledně zdravotního stavu a způsobu léčby. V případě zdravotních problémů a/nebo probíhající léčby (zejména při onkologických problémech, zvýšené funkci štítné žlázy, závažném onemocnění ledvin nebo při otevřených ranách) konzultujte využití haloterapeutických služeb se svým lékařem.

9. Povinnosti Provozovatele

  • 9.1. Provozovatel je povinen udržovat prostory Herny Kidzbay ve stavu způsobilém k absolvování haloterapie a poskytování všech dalších sjednaných služeb.
  • 9.2.V případě, že z jakéhokoli důvodu na straně Provozovatele nebudou poskytnuty služby v rezervovaném termínu, zavazuje se Provozovatel poskytnout Klientovi náhradní termín k čerpání služeb.

10. Ochrana Osobních Údajů

  • 10.1. Provozovatel zpracovává osobní údaje Klientů v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména nařízením GDPR.
  • 10.2. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásady ochrany osobních údajů společnosti SALTHEON, s.r.o., které jsou dostupné na Webových stránkách.
  • 10.3. Uzavřením Smlouvy o poskytnutí služeb Klient potvrzuje, že je srozuměn s tím, že Provozovatel zpracovává jeho osobní údaje.

11. Informace pro spotřebitele

  • 11.1. Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
  • 11.2. Provozovatel není ve vztahu ke Klientům vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
  • 11.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Provozovatel prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu Provozovatele. Informaci o vyřízení stížnosti spotřebitele zašle Provozovatel na elektronickou adresu spotřebitele. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou Provozovatelem stanovena.
  • 11.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy o poskytnutí služeb je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 00020869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a spotřebitelem.
  • 11.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  • 11.6. Spotřebitel se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Provozovatel je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

12. Závěrečná ustanovení

  • 12.1. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na Webových stránkách.
  • 12.2. Provozovatel si vyhrazuje právo VOP kdykoliv změnit. O změně VOP bude Klient informován prostřednictvím webových stránek Provozovatele nebo jiným vhodným způsobem.
  • 12.3. Vztahy neupravené těmito VOP se řídí příslušnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění.

V Praze dne 1.9.2024
SALTHEON, s.r.o.